wtorek, 11 lutego 2014

Aktualizacje :)

Hejka,
Nowych rodzinek niet, ale chyba pora zaktualizować informację.
Ostatnia rodzinka, nr 9, z matką Chinką nie są już raczej zainteresowani. Hostka powiedziała, że byłabym perfect, ale coś tam mąż się nie zgadza itd. itp... Takie tam, nie łamiemy się, boo...
Rodzinka nr. 6 chce poskypeować w czwartek lub piątek ze moją osóbką więc się cieszymyy!!
Zauważyłam, że jestem już bardziej wybredna, wiem czego chcę i już sie tak nie jaram każdym pozytywem. I dobrze, nie ma co na siłę szukać rodzinki, powoli wszystko się znajdzie.

Abstrahując od au pair (lokowanie produktu :P) : Fakt o mnie: Jestem testerką kapsułek Visir :D Polecam, ślicznie pachną!

5 komentarzy:

  1. Hejka :) Przyszłam powiadomić, że jesteś już w naszym cudownym spisie blogów au pair i jakże mi przykro, że mówię to dopiero teraz. Ale już jesteś :) Poza tym życzę wielkiego powodzenia z szukaniem rodzinki! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, również uwielbiam kapsułki i mogę polecić :D +dodaję i życzę szczęścia w poszukiwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I lecę obczaić Twojego bloga :)

      Usuń
    2. Hahaa, po kilkunastu postach zdalam sobie sprawę, że ja już wcześniej czytałam Twojego bloga. Pozdrawiam :)

      Usuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)