piątek, 24 kwietnia 2015

Zmiany - nowa praca!

Hej,
Wiem, że sporo osob uważa, że mam nierówno pod sufitem, że tak zmieniam prace co chwile i w sumie... Mają racje, ale nie mam nic do stracenia, nudzi mi się, a zostalo mi 5 msc do rozpoczecia studiów i pora coś zmienić. Szczególnie że mam dosyć spędzania 3 godzin dziennie na dojazdach do pracy.

Więc... Zaczynam pracę w Primarku :D Dla tych nieuświadomionych - Primark to najtanszy sklep odziezowy, bardzo popularna sieciowka. Maja tanie ciuchy i zapewne wykorzystuja swoich pracownikow, ale zobaczymy :D

Będę zarabiała mniej na godzinę niż teraz, ale mam wiecej godzin w kontrakcie i mam bliżej, więc liczę że miesięcznie wyjdzie mi więcej. W poniedziałek mam induction tam, a prace chyba zaczynam tydzien potem (musze dac okres wypowiedzenia dla Tesco). Tesco mnie denerwuje, ciagle tylko gadaja jakie maja straty (miliony funtow w tym roku stracili), tak depresyjnie tam.

Tak z innej beczki czyli o studiach - Zaaplikowałam wczoraj o akademik. A jeszcze nie dokonczylam mojej student finance. Aaaa! Za duzo tego :D


8 komentarzy:

  1. Super, gratulacje :) jestem ciekawa Twoich wrażeń z Primarka, planuję wyjazd do UK za jakiś czas i też bym startowała do którejś z sieciówek, teraz pracuję w Polsce w H&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, ze bedzie Ci latwiej skoro juz masz doswiadczenie w tego typu slepach. Primark to niestety najgorsza sieciowka, dzisiaj moj pierwszy prawdziwy dzien bedzie :D

      Usuń
  2. Powodzenia w aplikacji , trylion tych papierow jest ! :)
    Ja tez teraz zmieniam prace, tzn staram sie wiec trzymac kciuki.
    Znajdz mnie na fb: daria.nowak.52 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z pracą stewardessy? Te brakujące centymetry nie przeszły czy sama zrezygnowalas? Pytam bo też mam 155/6 cm, z tym, że ja marzę o byciu cabin crew :(
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwonilam do nich i powiedzieli, ze niestety nie wezma nikogo ponizej 157 cm wiec zrezygnowalam i nie pojechalam :(

      Usuń
  4. Najważniejsze to coś robić - a Ty robisz dużo. Podziwiam. Jesteś bardzo aktywna, więc myślę, że bez problemu poradzisz sobie w dalszym życiu! Pozdrawiam! Powodzenia na studiach.

    PS Mogłabyś przyciemnić trochę czcionkę, bo trochę gorzej się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiana pracy to nic złego. Dobrze, że chcesz się rozwijać i pracować w miejscu, które będzie dla Ciebie przyjazne. Daj znać, jak poszło z tą aplikacją o miejsce w akademiku :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)