sobota, 2 września 2017

Update i kody zniżkowe :D

Hejka,
Jestem w Anglii już od kilku miesięcy (wróciłam na początku Maja). Za dużo się nie dzieje, imprezki, nowy dom (współlokatorki mam najlepsze jak do tej pory, świetnie się dogadujemy). Robię też NVQ w Business&Administration (darmowy kurs). We wrześniu zacznę pracę w Tiger. Jestem także Brand Ambassador w Circle i pomyślałam, że może komuś przyda się kilka kodów które mam, żeby zaoszczędzić/zarobić trochę kasy. Jak nie to nie, ale bardzo by mi to pomogło haha.

Circle - darmowa aplikacja i strona internetowa do wysyłania pieniędzy znajomym. Jak wyślecie 25 funtów/dolarów/euro (przez pierwsze 4 tygodnie, niekoniecznie wszystkie od razu) to oboje dostaniemy 5 funtów/dolarów/euro z powrotem :D Można je od razu wtedy wypłacić do banku. https://www.circle.com/invite/CVX8KX (CVX8KX to mój kod). Potem sami możecie polecać znajomych (i np. wysłać im te $25, żeby dostać szybciej bonus) i też dostaniecie bonusy. Na razie serwis nie jest dostępny w Polsce, ale jest w większości krajów europy, us, chiny itd.

Airbnb - kod na $CAD 25 (ale można używać wszędzie) zniżki od kosztów noclegów www.airbnb.co.uk/c/kamilap545

Booking.com - kod na 15 funtów zwrotu (można oczywiście używać we wszystkich krajach, tak samo z Airbnb). Bez minimalnych kosztów! Czyli można użyć przy koszcie hotelu 15 funtów i wtedy praktycznie za darmo. Zwracają pieniądze prosto na kartę. https://www.booking.com/s/34_8/14555131


No, to taka bezczelna próba zarobienia trochę kasy :D Idę jeść śniadanie ludki!
I update - mój instagram to teraz KamilaXQ.

3 komentarze:

  1. hej. Zaczynam studia na RGU. Strasznie się boję, czy ogarnę finansowo. Rodzice będą opłacali mi akademik i dostanę na początek na życie 600 funtów. Muszę znaleźć pracę...Przeczytałem Twój blog i początek nie napawał optymizmem, ale teraz chyba lepiej ci się wiedzie. Napisz czy nie żałujesz, że nie studiujesz w Polsce? I w ogóle, czy nie żałujesz wyjazdu? Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey! Przede wszystkim - gratulacje! Nie żałuję wcale - wyjazd do UK i studia tutaj to jest jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Chociaż dla mnie zostanie w Polsce nie było nigdy nawet cieniem opcji. I tak - było mega mega ciężko, ale pamiętaj - mi nikt akademika nie opłacał ani nie dawał mi pieniędzy na życie. Tak naprawdę z opłaconym zamieszkaniem potrzebujesz na życie na dobrym poziomie tylko z 200-300 funtów, a to dosyć łatwo zarobić. Szukaj pracy intensywnie, online i roznoś CV i coś się powinno znaleźć. Ja jestem okropnie pechowym człowieczkiem więc moje doświadcznia nie powinny cię martwić.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dzięki bardzo. To ja tobie gratuluję, jesteś konkretna babka. Nie dałaś się życiu. Trzymam za ciebie kciuki i jak będę miał jakieś pytania to napiszę, jeśli się nie obrazisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)