niedziela, 27 lipca 2014

Ask me!

Hej,
Wiem, ze moje posty pojawiaja sie rzadko ale jest ku temu powod - dostep do laptopa mam rzadki, w niedlugiej przyszlosci nie bede miala go wcale. Za to mam dostep do mojego telefonu, jednak pisanie na nim postow to tragedia. Za tu duzo latwiej pisze mi sie krotkie wypowiedzi, dlatego pomyslalam ze a nuz ktos ma do mnie jakies pytania to moze skorzystac z mojego swiezo zalozonego ASKa. Ogolem to jezeli chcecie wiedziec cokolwiek o :
a) Zyciu w Anglii
b) Pracy tutaj
c) Au pair
d) o mnie :D
e) cenach, mieszkaniach itd. tutaj
f) o czymkolwiek innym
To zapraszam :D
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Hej super cikawy blog:) mam pytanie czy jest mozliwose wyjazdu na au pair do Anglii studiując jednocześnie w Polsce (i tatac co 2, 3 tydzień na zajdy) czy uważasz ze to jest możliwe i czy ma sens??

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu. Po pierwsze trudno byłoby Ci znaleźć rodzinkę, która by sie na coś takiego zgodziła i ze strony finanansowej (kieszonkowe aupair nie powala) wydaje się to mało opłacalne.

      Usuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)