środa, 12 listopada 2014

MAM LAPTOPA! Oraz ambitne plany!

Witam!
Zakupilam dzisiaj uzywanego lapopa. Nie umiem sie w nim odnalezc wiec polskie znaki wlacze kiedy indziej :D Ale okay, do rzeczy, bo sie stesknilam za blogowaniem (a czy za mna ktos tesknil???)
1. Pracuje obecnie w Tesco. Ogolem bardzo mi sie podoba, siedze sobie na kasie, kasuje produkty i zarabiam 7 funtow na godzine. A w niedziele to juz w ogole, ponad 8. Wiec ogolem gites.
2. Jak mieszkalam tak mieszkam sobie w tym moim pokoiku w Slough. Ale chyba za jakis czas, pare miesiecy, byc moze sie bede przeprowadzac, a to dlatego ze, uwaga uwaga:
3. Aplikuje na studia. Znaczy dopiero zaczynam i ogolem wszystko jest w powijakach a zostaly dopiero 2 miesiace, wiec no, nie wiem czy sie wyrobie. Jak nie to bede aplikowala na nastepny rok, coz :D Ogolem to aplikacja konczy sie 15 stycznia a kupa rzeczy by zostala do zrobienia. Dzisiaj doszedl tez moj podrecznik do IELTS, New Insight, wiec rozpoczynamy nauke intensywna. Ogolem nawet nie wiem na co chce aplikowac, no ale coz :D zobaczymy!

Wolny jest troche ten laptop, hmm... Moze nie powinnam byla kupowac najtanszego? :D

2 komentarze:

  1. hej :) ja też złożyłam aplikacje na studia medyczne tutaj, co do IELTS to większość uniwersytetów nie wymaga tego od razu, dopiero jak Cb przyjmą to wtedy do września chyba trzeba zdać, moja koleżanka studiuje w Bournemouth i zdawała ielts dopiero w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) chciałam zapytać Cię o maturę jeszcze :) z jakimi wynikami aplikujesz na studia?? ja mam wyłącznie podstawową i zastanawiam się czy już w liceum interesowałaś się studiami za granicą i zdawałaś maturę pod tym kątem. Sorry ale staram się ze wszystkich sił dowiedzieć się co nieco o studiach, bo jeśli jestem przegrana z podstawową no to pozostają zaoczne studia. Ach te błędy młodości :/ Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)