sobota, 21 stycznia 2017

2 tygodnie w Kanadzie!

Hej,

Wczoraj minęło 2 tygodnie jak mieszkam w Kanadzie :) Dotarcie tutaj było strasznie wyczerpujące, no ale pomijając to, nie jest tak źle!

Pierwsze 2 dni było zimno (w porównaniu do UK, było około 15 stopni poniżej zera). Ale w tym tygodniu temeratury są głownie dodatnie, więc da się żyć. Mam 3 współlokatorki, wszystkie miłe, jedna szczególnie ma tą typową kanadyjską uprzejmość i bezgraniczną chęć pomocy.

Studia mają totalnie inny cykl i wygląd niż w UK czy Polsce. Podręczniki są dosyć drogie, więc ja kupiłam używane lub w formie ebooka. Ogółem jest mnóstwo kryteriów do każdego przedmiotu które liczą się do zaliczenia (około 10 na przedmiot). Ja obecnie biorę 5 modułów i później 1 odrzucę, jako że tylko 4 będą się liczyły do średniej w UK.

Mam też nową pracę! No, bardziej staż niż pracę. Jestem 'An assistant to Tours Manager', w... Polskiej firmie! Jest to mała firma, specjalizująca się w klientach zagranicznych o polskim pochodzeniu, którzy chcą się wybrać na wycieczki genealogiczno-historyczne. Jest to praca zdalna, głównie będę się zajmować kontaktem z klientami i organizowaniem wstępnym ich wycieczek (hotel, kosztorys, mapa gdzie chcą się wybrać itp.). Dopiero zaczęłam i brzmi to super ciekawie!

Muszę lecieć do supermarketu (z moją współlokatorką),

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Hej,
    trafilam na Twojego bloga niedawno... ale bardzo mnie wciagnelo czytanie! Jestem w sumie w podobnej sytuacji - studiuje w Londynie, dopiero pierwszy rok.
    Czy moge sie z Toba jakos skontaktowac prywatnie przez email lub facebook? Bardzo zalezy mi na kontakcie, bo mam pare pytan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje przygody!
    Mam pytanie czy ta wymiana to taki typ Erasmusa?
    Poza tym opowiedz cos wiecej o tej pracy bo brzmi super!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)