środa, 4 czerwca 2014

No i znaleźli :)

Hej,
To już drugi post dzisiaj, szaleję :) A więc hostka dziś powiedziała, że chyba zgodzą się na jedną dziewczynę. Ta Amanda odpowiedziała mi na ogłoszenie na fejsie, a ja po podaniu kilku informacji dałam jej namiary na hostkę. Okazało się, że ona rozmawiała z nimi już wcześniej, przed moim przyjazdem, ale oni zdecydowali się na mnie. Kto wie, może ta Amanda to ich przeznaczenie? :D
Prawdopodobnie przyjedzie ona w poniedziałek, ale że ja piątek-poniedziałek jestem w PL to muszę wyprowadzić się wcześniej. Tym sposobem wyprowadzam się prawdopodobnie jutro wieczorem, mój wujek przyjedzie do mnie po pracy i spędzę u nich jedną noc przed wylotem, a potem wrócę już od razu do nich. Trzeba się znów spakować.
Pozdrawiam i życzcie mi szczęścia :)
A gdzie będę mieszkać przez najbliższe tygodnie? High Wycombe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane :)