czwartek, 15 stycznia 2015

Szybki post przed pracą

Siemka,
Niedługo musze lecieć do pracy ale może coś Wam jeszcze skrobnę. Jak na razie jeżeli chodzi o studia to nic się nie dzieje, wzięłam się za to do roboty jeżeli chodzi o IELTS.
Przypominam Wam także o istnieniu mojego aska ( @NigraBlanc ) jeżeli macie jakiekolwiek pytania. Można tez oczywiście pytać tutaj lub przez maila. W ogóle to przydałyby mi się jakieś inspiracje o czym Wam pisać, czy chcecie wiecej wiedzieć o studiach tutaj i aplikacji na nie, czy o Anglii i jak sobie tutaj poradzić (czyli wznowienie cyklu porad) czy na co w ogóle macie ochotę?
Ciągle sporo osób czyta tego bloga, wchodzicie, nabijacie mi wyświetlenia (mam już jakieś 16 tys., całkiem spora liczba), więc mówcie o czym chciałybyście/chcielibyście czytać. Bo takie moje wynurzenia o R. czy pracy to chyba z deka nudne są :D Chociaż na asku dostałam więcej pytań z życia wziętych. Ostrzegam Was - ja mam najnudniejsze życie na swiecie. Budzę się, szykuję do pracy, pracuję (co samo w sobie jest okropnie i przytłaczająco nudne!), wracam, jem, przeglądam neta i idę spać. Serio, ja nic nie robię kreatywnego. Szara codzienność. Ale mam nadzieję że studenckie życie będzie lepsze!
A i tak w ogóle to wybieram się do Polski na tydzień w marcu. Zobaczymy jak mi taki krótki powrót na stare śmieci posłuży.
Pozdrawiam i miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Ja tam lubię te Twoje posty o R. i o tych Twoich barwnych współlokatorach:D
    Lubię czytać o Anglii- ciekawostki itd. ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)