sobota, 22 marca 2014

Au Pair World - co jak i dlaczego CZ.1 Porad

Hej,
Wiele jest postów na różnych blogach operek o agencjach, jak dołączyć do agencji, jak wyjechać itd. Są też posty o APW, więc i ja taki zrobię, dorzucając kilka porad. Czyli ogółem będzie o tym jak zostać au pair korzystając ze strony http://www.aupair-world.net . Przede wszystkim to nie jest agencja, to jest taki portal gdzie możemy zobaczyć ogłoszenia rodzinek i au pairek, a dokładniej profile. Wypełnienie profilu nie jest jakoś bardzo trudne, ale warto się przyłożyć. Ogółem wszystko jest proste i klarowne, więc może lepiej skupię się na kilku poradach jak zwiększyć atrakcyjność profilu.
1. Jeżeli jesteście młode (Tak jak ja) warto zaokrąglić swój wiek do góry. Ja urodziny 19 mam w listopadzie, ale wpisałam taki wiek w profilu i naprawdę, przybyło mi dużo więcej rodzinek na easyfind (Czyli na stronie gdzie wyświetlają się wszystkie rodzinki pasujące do profilu), co oznacza, że także mnie widzi dużo więcej rodzinek.
2. Zdjęcia to duży plus, szczególnie z dziećmi, ja na profilu mam 6 zdjęć, jak komuś nie będzie się chciało oglądać to nie musi, ale duża zaleta jeżeli ktoś chce sobie popatrzeć. Sama również wolę rodzinki ze zdjęciami, to po prostu miłe.
3. W APW wybieracie wiek dzieci jakimi chcecie się zajmować, sama wolałabym nie zajmować się dziećmi poniżej 1 roku życia ale zaznaczyłam od 0, ponieważ naprawdę wiele rodzin zamieszcza ogłoszenia w stylu dzieci w wieku 0-4 lata, kiedy są ledwo przed urodzinami i zanim przyleci au pairka to młodsze będzie miało już sporo ponad roczek, albo piszą tak mimo że au pairka np. nie zajmuje się młodszym dzieckiem ponieważ jest full time u childminder albo w żłobku itd. więc warto wypróbować i zobaczyć jakie rodzinki mamy gdy troche obluzujemy nasze wymagania.


C.D. Nastąpiiiii.

1 komentarz:

  1. Dzięki za porady ;) na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)