czwartek, 27 marca 2014

Pierwsza wiadomość do rodzinki

Witam,
Zgodnie z obietnicą daną komentującemu Anonimowi kilka wskazówek jak napisać aplikację do rodzinki, czyli 1szą wysyłaną im wiadomość. Osobiście wysłałam 120 wiadomości, ale chyba tu liczą sie wszystkie wyslane odpowiedzi, nie tylko aplikacje (jeżeli jest inaczej proszę mnie uświadomić)
Po 1. Nie piszcie w stylu ,,zapraszam do mojego profilu, z poważaniem xxx" (będę cytaty pisać po polsku, bo wiele z Was szuka rodzinek niemieckich itp. więc zapewne angielskim nie każda z Was operuje w stopniu zaawansowanym). Rodzinki bardzo często mają 100, 200 czy nawet 300 (i więcej, jestem na etapie rozmów z rodzinką z 335 aplikacjami a pewnie wiele ma wiecej. Ktoś zna jakiś większy rekord? 500 np.?) zgłoszonych aplikacji i nie mają czasu by zwiedzać profil każdej z chętnych. Lepiej w wiadomości zrobić chociaż krótki wstęp o sobie, nawet jeżeli macie to samo w profilu. Czyli skąd jesteście, jakie macie doświadczenie z dziećmi, wasze hobby, czemu chcecie być au pair czy co tam uważacie za ważne.
2. Jeżeli rodzinka ma w profilu wiecej niż 2 zdawkowe zdania warto się do nich odnieść. Np. jak rodzina wspomina że mają fortepian a Wy umiecie na nim grać - warto napisać. Jak piszą wiek dzieci - odnieście się do doświadczenia z dziećmi w takim wieku. Warto też uzywac imion dzieci jeżeli je znacie.
3. Aplikacja nie powinna być bardzo długa, bo mogą nie mieć czasu by ją przeczytać. Więcej niż 2-3 zdania ale nie cały esej.
4. Jak np. rodzinka jest ze Francji ale piszecie razem do angielsku to napiszcie powitanie czy pożegnanie po francusku czy innym języku ojczystym rodzinki, to bardzo miły gest.
5. Miłe powitanie w stylu ,,widziałam Wasz profil i bardzo mi spodobał" jest naprawdę dużym +, ale nie można być zbyt nachalnym.
6. Puste aplikacje to niemal pewność że rodzinka sie wami nie zainteresuje, jezli ma dużo aplikacji.

Chyba starczy na dziś :D Pozdrawiam i mam nadzieje, że Wam coś pomogłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane :)