czwartek, 24 kwietnia 2014

A jednak wzeszło słońce :)

Hej!
Po poprzednim dole jest już mi lepiej. Poprzednia rodzinka wciąż duma, a o to i kolejna :D
Rodzinka nr 19
Pełna rodzinka, znów mieszana: matka francuska, ojciec brytyjczyk. 3 dzieci: dwóch synków 7 oraz 5 i córeczka latek 3. Mieszkają 30 min. pociągiem od centrum Londynu, w mieście (25 tys. mieszkańców wiec nie żaden wypizdówek górny :D). Mama pracuje 3 dni w tygodniu więc też i w te dni ja tylko pracuję, czasem, gdy ojciec wyjeżdza mogą potrzebować pomocy ale ogółem to bym miała 4 dniowe weekendy!
Ojciec jest przemiły, taki anglik typowy, mama wydaje się trochę oschła bardziej, ale może mi się tylko tak wydaje przez jej mocny akcent, również miła.
Właśnie zakończyłam Skype z nimi, przedstawili mi dzieci! Urocze, chłopcy gadali (przerywało połączenie, ale cos sie dogadalismy), dziewczynka najpierw nic nie mówiła, potem się popłakała a potem powiedziała że mnie chce poznać :D Ale dzieciaki już były po kąpieli, mała w porze spania to można wybaczyć humorki.
Wysłali mi wcześniej na pocztę listę obowiązków, 2 babysittingi na miesiąc, dzieci chodzą do szkół (młoda na krótko ale zawsze). Czasem ugotować obiad lub pomóc z kąpielą gdy ojca nie ma. W wakacje oczywiście wiecej roboty, ale uwaga: Jadą do Francji i tak nieśmiało zapytali czy bym chciała jak coś. No padłam. Zabiłabym żeby jechać do Francji a oni tak jakby mnie o przysługę prosili :D.
80Ł tygodniowo (całkiem dobra stawka za 3 dni w tygodniu, do tego głównie poranki i potem popołudnia).
Powiedzieli że są bardzo ,,happy" i że zastanówmy się przez weekend o tym. Czyli 2 rodzinki o mnie myślą, nawet jak żadna nie wymyśli to znaczy ze jednak jestem fajna :D
Pozdrawiam!
PS. Dla N. i innych zagubionych w sieci.
Gdy klikniesz na cokolwiek po rozwinięciu paska pod swoim imieniem (czyli Easyfind, favourites, messages, my profile) lub gdy klikniecie na to własnie swoje imie, to otwiera wam się strona z tym, a ponad nią macie nagle zakładki :D (między treścią a ,,search). I w tych zakładach jest wszystko co wymieniłam + statystyki. I tak oto możecie je znaleźć!

2 komentarze:

  1. Ooo, dużo wolnego czasu jest świetne, będziesz mogło duuużo pozwiedzać. 4 dniowy weekend to nawet lepiej niż u mnie :D
    Słuchaj, Ty bierzesz swoją #19, a ja #2 i będzie po prostu cudownie!
    Hahaha, ja zdecydowanie jestem zagubiona w sieci ^^ dziękuję za radę ;*
    I teraz, w pełni całego mojego optymizmu i radości- czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)