sobota, 19 kwietnia 2014

Ehh... A jednak nic

Witam,
Rodzinka nr 16 (Francusko-szkocka) na maila, że mam już referencje dla nich odpowiedzieli, że znaleźli już au pair z większym doświadczeniem i na cały rok. Załamałam się, na moim APW nic się nie dzieje, dostałam wczoraj pozytywa od zarąbistej rodzinki, opiszę ją ale milczą po mojej odpowiedzi, więc nie ma co się cieszyć.
Rodzinka nr 17
Mieszkają niedaleko Oxford, ojciec bardzo zabawnie napisał teksty do profilu, mają 4 letnią córkę i żona jest w ciąży. Szukają kogoś na krótki okres czasu, do sierpnia lub trochę dłużej. Napisali mi bardzo miłą odpowiedź, że bardzo dziękują za taki osobisty list, że widać, że sie staram i pewnie nic tylko przebieram w ofertach. Szkoda, że to nieprawda, ale naprawdę miła rodzinka. Niech tylko odpiszą :D Lekki problem z transportem, bo nie mają żadnych dobrych połączeń, autobusy 4 razy dziennie, ale nawet to bym przebolała. Przeczytali moją odpowiedź, ale nic nie odpisali. Oby się to zmieniło, bo już jestem na skraju załamania nerwowego ;D
Pozdrawiam :-)


3 komentarze:

  1. Spokojnie, na pewno znajdzie się perfect match :)
    Wiem, że to głupio mówić : cierpliwości, itd, ale innego wyjścia nie ma... może spróbuj zmienić sobie preferencje (do mnie zaczęli się zgłaszać, jak zaznaczyłam, że dzieci mogą być od 1. r. ż. i czas 1-6 miesięcy - choć na wstępie ich informuję, że mogę zostać góra do września :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zaznaczone od 0-16 lat dzieci i czas 1-9, a planuję maks. 6-7. Ogółem ja mam prawie 200 rodzinek w EasyFind wiec chyba nie tu jest problem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! :d

    zapraszam http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)