sobota, 26 kwietnia 2014

Co sie zadzialo?

Hej Wam,
Nie wiem co sie dzieję (wróciłam późno z imprezy więc to może dlatego :D) ale rodzinkoom odbiło wręcz, dostaje mnóstwo aplikacji, wiadomości, także na maila, obudzili się na profilach których nie używałam (Findaupair, greataupairs etc.). Umawiam się na Skype, dzisiaj miałam jeden (2 godziny sprzatania dziennie, nie dzięki + ma synka, za 65Ł, dzięki), jutro kolejny (rodzinka z którą kiedyś rozmawiałam ma mi dać odpowiedź, ta co ma 2 tyg. wolnego w sierpniu mi dać) i we wtorek znowu. Teraz odmawiam jednej rodzince, że nie chcę ich jak nie zezwalają na gości (ogółem wydają się lekko dziwni) i ogółem sporo się dzieje, już nie rozróżniam tych rodzinek, nie pamiętam kim oni są gdy do mnie piszą :D
Więc chyba i dla mnie jest nadzieja, że coś jednak znajdę :)
Pozdrawiam Was serdecznie.

2 komentarze:

  1. Dla kazdej z Nas gdzies czeka perfect match! Ja szukalam dlugo, i teraz czuje ze dopiero znalazlam:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. znajdziesz znajdziesz, głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)