niedziela, 13 kwietnia 2014

Skypowanie i takie tam

Hej Wam,
Rozmawiałam sobie dzisiaj z rodzinką nr 14. No i szaleństw nie było, miło, bardzo krótko, jakby o niczym. Sama już nie wiem. Przydałoby się znaleźć tę właściwą rodzinkę wreszcie!
Z #13 też miałam dziś rozmawiać, ale syn na urodziny do kogoś szedł, więc liczę, że może na tygodniu? #12 Dalej się nie odzywa.
Co do odpowiedzi na komentarz czy poprzednie rodzinki są jeszcze aktualne. O pierwszej 10 jest długi post czy aktualne czy nie, tutaj opisałam kolejne, więc została rodzinka nr 11 Nie poskaypowałam, chyba kontakt trochę umarł. Gdy pisałam tamtego posta nie była jeszcze jasna sytuacja z rodzinką 10, bardzo fajną, niestety przestali odpisywać, mówili że jestem w 3 najlepszych, więc zapewne wybrali którąś z pozostałych 2 ;D
Ogółem to jak już mówilam, ja Wam nie mówię o wszystkich rodzinkach i wszystkich wiadomościach, dostałam dzisiaj aplikacje, wczoraj 2, ktoś tam podpowiadał, jakiś negatyw się mi sypnął, ogółem to chciałabym już mieć rodzinkę zaklepaną, ale wiele szuka teraz na kwiecień/maj a ja najlepiej to bym chciała początek czerwca. Ale cóż. Nie będę wybredna! Ważne żeby rodzinka fajna była :D
A co tam u Was? :-)
Zakończę już odruchowo, jak każdą moją wiadomość na APW.
Best Wishes,
Kamila

Ps. Nie macie pojęcia jak cięzko jest być mną. Podczas dzisiejszej kąpieli upuściłam z dosyć wysoka sobie maskę do włosów w słoiczku na głowę. Strasznie po tym boli czoło. Jak nic odejmę jej za to gwiazdkę na wizażu!

6 komentarzy:

  1. Hej ;) Przy okazji mam jedno pytanko do Ciebie - Czy przy rozmowie na skejpaju lub wiadomościach mówisz rodzinkom o tym, że chcesz zostać na stałe później w tym kraju? Jak tak to jak reagują na to?
    A i życzę Tobie żebyś znalazła rodzinkę w Anglii bo to piękny kraj. Sama tam wyjeżdżam, ale dopiero za rok planuję i też na stałe już ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem to mówię gdy pytają się o moje plany lub czasem gdy akurat wyjdzie. Jeszcze żadna z nich nie zareagowała źle :D Więc chyba jest okay.

      Usuń
  2. a pytałaś jakąś rodzinkę czy mogą cię odwiedzać znajomi czy coś? xd
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Pytam o to każdą rodzinkę z którą mam bliższe stosunki, czyli juz po kilku mailach itp. Jak sie nie zgadzaja to znaczy że nic z tego :D Mam tu chłopaka wiec no.. siłą rzeczy

      Usuń
  3. i jak na to reagują?
    ~nadal Tośka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora część się zgadza, chyba nawet większość. Nie zgodziły się tak prosto chyba z 2-3 rodzinki, kilka po wiadomości dało negatyw ale nie wiem czy o to im chodziło. Ale dokładnie zawszę piszę że wszystko uzgodnione z wyprzedzeniem, maks na parę dni i w ogóle żeby było jasne że nie chcę ściągać całej paki znajomych na miesiąc i balować

      Usuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)