sobota, 1 lutego 2014

Co za szaleństwo

Hejka :D
Żyje sobie tak powolutku, zrobiłam dzisiaj ciasto, nic sie nie dzieje, mało aplikacji wysyłam bo i nie ma komu, odświeżam co 30 minut i nic i nic i nic a nagle jednocześnie pojawiły się nie 1, nie 2  a 3 pozytywne odpowiedzi!
Rodzinka  nr 4.
Holandia, Mają jedno, 3 miesięczne dziecko. Zapytali się jak wyobrażam sobie tydzien z nimi i ile chce zarabiać. Opisałam w paru słowach ten tydzien i napisałam (bo to z Holandii rodzina) ze za 30 godzin strona pisze ze 320 miesiecznie Euro a oni chcą 36 godzin z noworodkiem to chcę w przeliczeniu ok. 380-400 Euro. Contact cancelled. Ale niekoniecznie dlatego. Ja mam jedno okrutne wymaganie - chce mieć możliwość zapraszania chłopaka. Od czasu do czasu. Na dzien albo dwa. Jakoś to ich niesamowicie przeraża. Ale cóż.
Rodzinka nr 5
To nie pierwszy kontakt z nimi. Irlandia, 2 dzieci, 4 latka i 9 miesiecy (ale teraz czy za pół roku?). Gdzieś na wschodzie Irlandii, 50 minut od Galway. Ostatni post był o kieszonkowym. Proponują 100 tygodniowo. Czyli całkiem dobrze, ale coś nie jestem przekonana, nie pozwalaja na prace part time.
Rodzinka nr 6
Tych lubimy :D Tez nie pierwsza odpowiedź (a druga).
Bogaci, dwóch synów - 11 i 3 latek. 40 minut od Bristol. Dla au pair dwa pokoje z łazienka + samochod do użytku. Nie wiem ile pocket money. Prawie żadnych prac domowych w stylu sprzątania. Są ok z pracą part time. Zaproponowała skype w przyszłości, napisałam o chłopaku i moje namiary na skype, jak im pasuje to niech zapraszają. 
Czyli całkiem miły dzień. Odpisała mi też babka z rodzinki nr 3 ale powiedziala tylko ze mozliwe ze dostanie prace blizej, ale wtedy czas startu mi nie pasuje wiec nie wiem na razie.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki jako ex-aupair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Weszłam na bloga Twego ale prowadzisz kosmetyczny i kurczę nie dowiem się jaka była Twoja przygoda z au pair :)

      Usuń
    2. nie, bloga o byciu au pair nie prowadzilam ;D ale lubie je czytac

      Usuń
    3. No widzisz, czytać każdy robi a pisać nie ma komu!
      Prawie jak z domówkami :D

      Usuń
    4. ja na wizazu pisalam wiele, to wystarczy :D

      Usuń
  2. Hallo,
    I can recommend you the Aupair Village - online au pair agency! http://www.aupair-village.com/en/aupair-village-matching
    In the Matching Area you have the possibility of creating a free profile and to find the right Au Pair, Granny or the right host family.
    The matching function takes all individualities into account to help you find the perfect candidate and to make the matching easier for everyone.
    Good luck
    Best regards
    P.M.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)