sobota, 1 lutego 2014

Zastój i Pierwsze zdjęcie

Hej,
Coś jakiś zastój na profilu, więc opiszę Wam jedną rodzinkę o której zapomniałam wczoraj. Powinna być rodzinką nr 2 wg. chronologii ale zapomniałam więc będzie nr 3.

Rodzinka nr 3.
2 chłopców, półtora roku i 3,5. Mieszkają w Londynie południowo-wschodnim. Aż 100Ł kieszonkowego za 30 godzin pracy w tygodniu. Naprawdę dobrze się dogadywaliśmy, ale niestety okazało się, że miesiąc za późno bym mogła przyjechać. Pech.

Mało się pojawia nowych rodzinek na moim easyfind, dzisiaj napisałam do żydowskiej rodziny (a jestem ateistką) z 2 synów, od 2-3 dni nikt mi nie odpowiedział pozytywnie. No ale cóż, czasu mnóstwo, brniemy.
Oczywiście Wiem, że zaczynam za wcześnie, ale ostatnio czytałam bloga (nie chcę robić tu żadnej kryptoreklamy) o dziewczynie, która zaczęła szukać niby 3-4 miesiące przed wyjazdem, ale znalazła rodzinkę która potrzebowała szybko au pair i pojechała jednak szybciutko no i skończyło się rematchem i teraz jest w rodzince (tylko tydzien mogla szukac), która ją wykorzystuje jak sprzątaczkę. Więc cóż, lepiej za wczesnie niż za późno. Mogłabym tak samo zrobić z rodzinką nr 1, bo wydawali się wspaniali, ale jak teraz patrze na jej fb to wydają się dziwni w stylu matka wkleja zdjęcie, ze wichura i drzewo na drodze a ojciec odpowiada w komentarzach i tak jakoś... Nie mają zdjęć dzieci tylko te wypadki i wypadki.
Ja wiem też, że mi może być trochę ciężej znaleźć rodzinkę, bo jestem bardzo młoda (18 w listopadzie, ale zaznaczylam ze mam 19, bo w wakacje bede miala ciut blizej do 19 niz 18) i chce pracować trochę oraz chcę mieć możliwość odwiedzania mnie przez chłopaka. Nie jakoś że co tydzień na 5 dni, ale tak na jeden weekend w miesiącu by się przydało...
Jako, że jakiś pusty ten mój blog, łapcie focie, to ja z Leną, moją kuzynką. Aktualnie jest to moim zdjęciem profilowym, ale jakoś wygladam na nim jak muzułmanka. I w ogóle, jak to tak, bez makijażu!


Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Czasem warto poczekać na tą perfect rodzinkę! Myślę,że wiek nie ma tu znaczenia. Ja też zaczynałam gdy miałam 19lat. Raczej ważne jest co ma się w głowie. Moja 1 rodzina nie była zbyt fajna, więc po 3 miesiącach próbnych nie wracam do Nich. Znalazłam inną, lepszą. Wrzucam Twój blog do obserwowanych, chcę być na bieżąco! I życzę żebyś znalazła jak najlepszą rodzinę! :) Pozdrawiam. Poza tym, witaj w świecie au-pair :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że znalazłaś lepszą rodzinkę :)

      Usuń
  2. Ja to juz wogole duuzo wczesniej znalazlam rodzine..w listopadzie juz bylo wszystko potwierdzone a wyjezdzam do nich dopiero w sierpniu tego roku:D Ale masz racje, lepiej wczesnie niz na szybkiego!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)