niedziela, 2 lutego 2014

Nudy

Nic się nie dzieje więc uznałam, że coś pobazgram o rodzinkach. Dostałam dziś 2 negatywy i 1 pozytywa. A więc któż mi odpisał?

Rodzinka nr 7
Holandia, 30 min od Rotterdamu i 40 od Amsterdamu (w tym kraju to chyba zawsze do wszystkiego jest blisko :D). Samotna mama, syn 6 latek i córka 3 latka. Pisze niby po angielsku ale uparcie mówi ,,apiar" a nie ,,au pair" i ogółem mnóstwo literówek w stylu ,,tahts" (thats). Chyba zalatana bardzo :D Niewiele na razie napisała, odpisałam żeby cos powiedzieli o schedule i o domku czy o czymkolwiek i czekamy.

Trochę naściemniałam na profilu, że mam 20 lat, od razu o połowę zwiększyła sie liczba rodzinek na easyfind. Jak coś to będę wciskać, że źle kliknęłam. Serio, czasem 19 a 20 lat to jest kilka miesięcy i nie wiem czemu po tym oceniają dojrzałość au pairki. Poza tym wpisałam, że jednak od 1 roku życia. Zajmowałam się cały sierpień 6 miesięczną dziewczynką i toto przecież ani nie wstanie, ani słowa nie powie... Tylko leży i czasem się zaśmieje. A te pół roku przy rozwoju dzieci to wielka zmiana.
Macie kolejne zdjęcie z mojego profilu (tak powoli będę je Wam wklejać). Sądzicie, że lepsze to na profilowe czy tamte poprzednie? A może kompletnie coś innego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane :)