poniedziałek, 3 lutego 2014

Rodzinki rodzinki/SURPRISE

Pora opisać kolejną rodzinkę, dużo odpiswała i nagle od 2 godzin nic, ale może zajęta jest ;)
Rodzinka nr 8
2 rodziców, dzieci którymi miałabym się zajmować to chłopczyk 3 lata, chłopczyk 8 lat, dziewczynka 11. Wszystkie chodzą do szkoły ,,full time". Plus jeszcze rodzice mają niemowle, które będzie w żłobku, nie zajmuje się nim oraz chłopca 13 lat, którego też nie muszę wozić. Mieszkają na malutkiej wsi 15 km od Cambridge i okolo 1,5 h od Londynu. Mama pracuje w Londynie 3 dni a 2 dni pracuje z domu. Niewiele jeszcze wiem, dałam swój numer telefonu, ciekawe czy będzie dzwonić. Ojciec ma jeszcze 2 córki z poprzedniego małżeństwa któe wpadają w co drugi weekend. 8 latek, 11 latka i 13 latek są z poprzedniego małżenstwa hostki. Ogółem jak widać ciekawa sytuacja ro.... <- tutaj skończyłam pisać bo... Zadzwonił telefon. Zadzwoniła do mnie ta rodzinka! Jezu co za emocje. Ciągle zapominałam słów i moja gramatyka nie istniała. Ale powiedziała że da mi kontakt do ich aktualnej au pair i sobie z nią popiszę. Wiecej Wam powiem jak przestane się trząść :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane :)