sobota, 15 lutego 2014

Mrzonki

Hej,
Widziałam to dawno temu na kilku blogach i teraz sobie dzięki pewnej wizażance o tym przypomniałam. Jaki byłby mój perfect match? Jaka rodzinka byłaby dla mnie najlepsza?
Rodzinka nr PERFECT, czyli rozmarzamy się...
Rodzice pracujący o w miarę stałych rodzinkach, maks 2 dzieci. Np w wieku 3 latka i 5, oboje szkoła/przedszkole, wolne weekendy. Mieszkający w Londynie lub niedaleko niego (Ew. niedaleko Manchester/Liverpool), rodzice rodowici anglicy, mający sprzątaczkę (żebym ja nie musiała nią być...), zapewniający własny pokój z łazienką i samochód do dyspozycji w wolnym czasie (chyba że sam Londyn, wtedy nie muszę tak bardzo mieć samochodu). Kieszonkowe 90funtów byłoby świetne. Okres pracy - 2-5 miesięcy (bo ja chcę zostać na emigracji), akceptujący odwiedziny chłopaka, nie palący, lubiący czasem gdzieś wyjść (zoo, museum, pikniki), ale żadni sportsmeni (nienawidzę biegania itd., wolę robić coś z celem, zwiedzać itp.). Sympatyczni, ale nie nachalni, patrzący również na inne au pair (bo jeżeli od razu decydują się na mnie nie patrząc na inne oferty to uważam to za lekko niedopowiedzialne i takie ,,na szybko"). Fajnie jakby mieli pieska.
A tak serio to wiadomo, że takiej rodzinki nie znajdę, ale wymagam (!) :
1. Nie dalej niż 2 h od najbliższego lotniska do którego kursują samoloty Wizzairu lub Ryanair
2. Nie dalej niż 30 minut od dużego miasta (gdybym chciała pracować dorywczo czy cokolwiek zrobić)
3. Nie więcej niż 3 dzieci, przy czym przy 3, lepiej, żeby przynajmniej 1 było już bardziej samodzielne (np. 10 lat, bo zajmować się trójką dzieci poniżej 5 roku życia to hardcore).
4. Nie chce też rodziny, która wymaga full time opieki nad niemowlakiem (np. 9 godzin dziennie, 6 dni w tygodniu dla półrocznego maleństwa, dla takich rodzin to niania a nie au pair za 80Ł...).
5. Wolne weekendy (moze być czasem babysitting, ale ogółem wolne)

No to było oczywiście wiele takich rodzinek, ale to tylko ogóły, trzeba też znaleźć tę więź, jak na razie nie znalazłam jej :) A Wam jak idzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane :)