środa, 19 lutego 2014

Rozmowa z rodzinką nr 6

Wczoraj odbyła się ta wyczekiwana rozmowa z rodzinką. I było całkiem fajnie. Rozmawiałam tylko z hostką. Dużo pytań mi zadawała m.in Czy byłam kiedyś w Anglii, kiedy chcę podjąć decyzję co do rodzinki, czy z wieloma rodzinkami rozmawiam, czy mam rodzeństwo, czy mam prawo jazdy itd.
Dowiedziałam się też więcej o rodzince, po odwiezieniu do szkoły do 16 miałabym wolne, własne piętro dla mnie (mają ogromny, kilkuset letni dom), dowiedziałam się jakie hobby mają dzieci, co robią rodzice. Nie zapytałam się o kieszonkowe ani w sumie prawie o nic, tak dużo hostka gadała. Na szczęście bardzooo wyraźnie. Powiedziała że jak jestem zainteresowana to żebym dala im swój mail. To też zrobiłam ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi.
A teraz lecę odrabiać matmę :)

3 komentarze:

  1. Powodzenia w znalezieniu swojej host rodzinki ! :) Jak chcesz to mogę Ci przesłać listę pytań do rodzinki do zadania przed wyjazdem / na skypie - więcej niż A4. Pisz dalej posty i do zobaczenia w Anglii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)