poniedziałek, 12 maja 2014

2 for 1 ! I must see!

Hejka,
Odkryłam fajną sprawę (wiedziałam o niej wcześniej, ale nie przyglądałam się wcześniej).
A więc chodzi o akcję 2 for 1, organizowaną przez National rail. Ogółem idea jest taka: Jeżeli pojedziesz do Londynu pociągiem, to 2 bilety na różne atrakcje w Londynie kosztują jak za 1.
Możliwe, że uda mi się znaleźć kogoś w mojej okolicy, ale nie pogardzę jeżeli któraś z Was chciałaby coś w Londynie ze mną zobaczyć za połowę ceny (nie ważne skąd jedziecie, byleby do Londynu).
Moim zdaniem jest to bardziej dla nas opłacalne niż London Pass (czyli taka karta, która uprawnia do darmowych wejść do wielu fajnych miejsc przez określoną ilość dni od 1 do 6), ponieważ wolę to sobie rozłożyć w czasie, szczególnie że nocować w Londynie raczej nie będę :D
Tutaj jest lista atrakcji: http://www.daysoutguide.co.uk/offers
U mnie na pewno w czołówce byłoby (kolejność alfabetyczna :D):
1. Ancient Lives: New Discoveries Exhibition at The British Museum czyli oglądanie mumii - 5 Ł za osobę
2.  Harry Potter London Tour of Location - 3 godziny oglądania miejsc w których był kochany Harry - 12,5Ł za osobę jeżeli wycieczka autobusowa, 5Ł za krótszą, pieszą (Wnioskuję że mniej się zobaczy),
3. Madame Tussauds ! Oczywiste, że trzeba zobaczyć. 15 funtów za osobę (Trzeba wybrać mało uczęszczany dzień i godziny, jeżeli nie chcemy stać 2 godziny w kolejce :D)
4. Tower Bridge Exhibition - gdzieś pomiędzy innymi atrakcjami można wstąpić, no bo być w Londynie i nie pooglądać Tower Bridge? Już za 3,5 funta :)
Ciekawią mnie też wycieczki śladami Beatlesów! 
Czekam na Wasze opinie o tych miejscach :D Już w tym tygodniu lecę, więc przydałoby się ogarniać powoli, jeżeli chcę tam coś ujrzeć!
Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Wycieczka śladami HP! :O
    Znajduję dodatkową pracę i JEDZIEMY *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę odpisuję tu, trochę tam :D Jakie w ogóle masz kieszonkowe?

      Usuń
    2. Hahaha, widzę właśnie :D
      Mam 80 funtów tygodniowo.
      Teoretycznie powinnam odłożyć wszystkie tygodniówki co do funta, żeby starczyło mi na enrolment fee. Dlatego potrzebuję czegoś jeszcze, żeby móc żyć i mieć życie towarzyskie :D

      Usuń
  2. Polecam jeszcze studio Harrego Pottera - jeśli tylko się tym interesujesz, to będzie to raj na ziemi! Sama byłam w zeszłym roku z przyjaciółką, która jest w nim zakochana więc skakała ze szczęścia, a nawet jak Cię to tak nie jara to i tak mega jest zobaczyć jak to się wszystko kręciło. Minusem jest to, że daleko od centrum (jedzie się specjalnym potterowym autobusikiem!) i że bilet nie należy do najtańszych. Ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się bardzo, bardzo podoba. Ja co prawda filmów nie lubię, ale w końcu to HP. Radość mojego dzieciństwa :D
      Co Ty na to, Kamila?

      Usuń
  3. fajna stronka :) na pewno z niej skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)