wtorek, 27 maja 2014

Jacyś chętni na Londyn?

Hejka Wam,
Poszukuję kogoś kto chciałby ze mną pozwiedzać Londyn w nadchodzący weekend, do wyboru sobota lub niedziela. Ja startuję z Victorii, więc najlepiej żebyście też mogły tam dotrzeć, co chcę zobaczyć podczas tej wycieczki? Nie wiem! Cokolwiek, połazić na spokojnie, odwiedzić jakąś katedrę czy most, nie chcę żeby każda minuta była wypchana zwiedzaniem, ale zobaczyć cokolwiek byłoby miło no i musi być jakaś opcja na wypadek złej pogody :D Można użyć czegoś z oferty 2 za 1.
Więc jak jakieś chętne to czekam na kontakt! Najlepiej mail: weee@vp.pl


7 komentarzy:

  1. Już w następny będę mogła się zgodzić :)
    Przybywam już w sobotę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szybko jedziesz do Polski? oO
      jeszcze nie znam w ogóle planów hostów na weekend ani nic :c

      Usuń
  2. Ja jestem chetna, jesczcze sie nie znamy ale chetnie Cie poznam :D pisalam pod postem, w ktorym opisywalas siebie :)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że pisałaś, ale ja nie jestem fanką odpowiadania w komentarzach do anonimów - jak pisałam - prosze o mail :D Przez komentarze się zgadac nie da.

      Usuń
  3. Ja, ja, ja :D Ale dopiero za dokładnie 3 miesiące :D Baw się dobrze! Będę czekać na relację z wycieczki!
    A jak tam u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram się do Londynu 7 czerwca i wracam 10 :) 4 dni, mieszkałam tam rok czasu więc ze mną się nie zgubisz :D

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)