sobota, 31 maja 2014

Londyn

Na 90% rezygnuje z rodzinki, planuję powiedzieć im to jutro po powrocie z Londynu.
Co do Londynu - Parę chętnych było, ale znikacie mi co chwilę więc proszę mi się określić!
Spotkanie będzie jutro, ja ok. 9.50 będę na Victorii, więc można się umówić na 10 pod stacją pociągów Victoria.
Droga N. - powtarzam po raz kolejny, że proponuję maile. Ale tak ogółem to daję Wam w dobrej wierze wszystkim chętnym mój numer: 07778455514, jak ktoś jest chętny to zapraszam. Planuję pogadanie, możemy pozwiedzać Westminster Abbey i pójść na kawkę/herbatkę.
Nie będę tutaj wymieniała z imienia czy nazwiska ale pozdrowienia dla osoby która zadzwoniła dzisiaj o 10 gdzie ja jestem, a no w pracy, bo na jutro się umówiłyśmy. To się nazywa poświęcenie moje drogie!
Pozdrawiam,
Kamila ;D

2 komentarze:

  1. Przykro, że musisz zrezygnować! :( Tak czy siak życzę powodzenia poza systemem au pair :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jestem w podobnej sytuacji. Jeżeli będziesz miała czas i chęć proszę napisz do mnie larosanegra333@wp.pl ..będę bardzo wdzięczna..

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)