niedziela, 4 maja 2014

Mój schedule

Hej Wam,
Ja Wam o moim proponowanym rozkładzie dnia mówiłam już sporo, ale jest to rozsiane po różnych postach, komentarzach itp. Więc teraz Wam napiszę dokładny schedule jaki ja dostałam :) Oby się go jeszcze trzymali gdy do nich dojadę! Na żywca tłumaczone z ich pierwszego maila, dopiski moje :D

Na 3 dniowej podstawie (Wtorek, Środa, Czwartek) <- To są dni w które regularnie pracuję, od piątku do poniedziałku mam wolne.
Posprzątać po śniadaniu i ogarnąć wokół odpowiedniu, pościelić łóżka dzieciom. <- I to chyba tyle z mojej roboty rano :D
Odebrać R. o 13:30 (napisali mi o 13:30, nie w systemie 12 godzinnym, miłe :D), 20 min. pieszo od domu
L. i E. o 16:15 we wtorki, 15:05 w środy i czwartki (5 min. piechotą).
Dać im przekąskę, pomóc z pracą domową, sprawić by posprzątaki swoje sypialnie przed wykąpaniem wszystkich o 18.
(Opróżnić zmywarkę i pralkę gdy potrzebne).
Ugotować obiad dzieciom, gdy mama wraca późno (nie powinno często się to zdarzać).
Lekkie prace domowe:
Odkurzanie 2 razy w tygodniu i umycie mopem podłóg, zetarcie kurzy. <- Hostka zajmuje się kuchnią i łazienką.
Dodatkowe:
Baby sitting, prawdopodobnie 2 razy w miesiącu, pomoc z czasem kąpieli dzieci, kiedy tata podróżuje.
Kieszonkowe 80Ł

To tyle :D Czyli mam wolne pomiędzy dajmy na to 9-10 (nie wiem kiedy dzieci idą do przedszkola, a potem chwile ogarniać) a 13, każdego dnia + zazwyczaj wolne od piątku do poniedziałku, pełniutkie 4 dni. Ogółem to moja praca powinna wynosic około... 20 godzin tygodniowo + baby sitting raz na dwa tygodnie. Żyć nie umierać. Chyba, że nie ma ojca, ale to jeszcze nie wiem jak to będzie wtedy wyglądało ;D
Co myślicie? Jak wygląda Wasz rozkład dnia?
Czy rodzinki przestrzegają w miarę tego co Wam mówiły na początku? Ja już za DOKŁADNIE 2 tygodnie się przekonam.
I ratunkuuu, co ja mam kupić na wyjazd, co potrzebuje zabrać, czego Wam brakuje w UK, co zawsze zabieracie z PL... Masakra! :D
Pozdrawiam serdecznie,
Jutro piszę mature. FUCK.

8 komentarzy:

  1. Kamila, powodzenia z maturą, trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Schedule marzenie :D
    Ja muszę znaleźć jeszcze przełącznik do gniazdka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam że kupię w Anglii ale w sumie czemu by nie kupić tu :D

      Usuń
  3. Powodzenia na maturze! :))
    Schedule - świetny :)
    Mój też nie jest zły, ale okaże się na miejscu, jak to będzie w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby przestrzegali... Jeszcze zobaczę.
      Nie odpisali mi na ostatniego maila...

      Usuń
  4. na rok jedziesz czy na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 4-6 miesięcy, potem chce zostać i normalnie pracować w Anglii

      Usuń

Wszelkie komentarze mile widziane :)